Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość okładka

Średnia Ocena:


Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a nierzadko z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami a także obywatelami. I o tym właśnie jest książka ebook dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Dużo miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono dużo aktualnych przykładów radzenia sobie z ciężkimi zapytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto twórca opisuje także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich a także prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce pdf schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najistotniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.

Szczegóły
Tytuł Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość
Autor: Budzyński Wojciech
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych - szkolenie online WSB w Poznaniu 2.pdf - Rozmiar: 813 kB
Głosy: -1
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Menu Szukaj Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych - szkolenie online Cel szkolenia Wyposażymy Cię w wiedzę i umiejętności związane z praktycznym przygotowaniem etapów rozwiązywania sytuacji kryzysowych (osób i instytucji). Przedstawimy Ci potencjalne sytuacje kryzysowe i sposoby reagowania na symptomy i poszczególne fazy kryzysu. Omówimy zasady współpracy z mediami oraz z otoczeniem w czasie kryzysu oraz roli poszczególnych pracowników firmy czy instytucji. Przećwiczymy prowadzenie konferencji prasowej, redagowanie oświadczeń, komunikatów, sprostowań i innych form komunikacji z otoczeniem (wewnętrznym i zewnętrznym) podczas kryzysu. Jak szkolimy 6 godzin intensywnego szkolenia online. Szkolenie odbywa się w ramach realizacji studiów podyplomowych. Teorii uczymy poprzez wykład prowadzony przez wykwalifikowanego trenera. Podczas szkolenia stawiamy na praktykę, stąd wykorzystujemy takie metody jak m.in. analiza przypadków. Dajemy Ci możliwość do wymiany doświadczeń i dyskusji z innymi uczestnikami kursu. Maksimum praktyki, minimum teorii. Szkolenia w WSB to m.in.: Case study Wymagania od uczestników: komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem). dostęp do Internetu. słuchawki (opcjonalnie). jeśli chcesz aby Cię widziano możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie. Efekty kształcenia: Korzyści: Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien zrozumieć i umieć zastosować następujące aspekty z zakresu: 1. Wiedza Uczestnik wie czym jest istota procesu sytuacji kryzysowych i potrafi odróżniać je od innych zjawisk i zdarzeń. Uczestnik wie w jaki sposób opracowuje się działania zmierzające do przygotowania się do sytuacji kryzysowej. Uczestnik zna strategie postępowania w czasie zaistnienia sytuacji kryzysowej. Uczestnik zna etapy działań podczas wystąpienia sytuacji kryzysowej. Uczestnik wie, jakie błędy popełniane są najczęściej podczas opracowywania zarządzania problemowego oraz rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Uczestnik przećwiczył projektowanie procesu zarządzania problemowego oraz rozwiązywania sytuacji kryzysowej. 2. Umiejętności Uczestnik przećwiczył projektowanie procesu zarządzania problemowego oraz rozwiązywania sytuacji kryzysowej. 3. Kompetencje społeczne: Uczestnik poznał zachowania zespołów w czasie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Tu jesteśmy: Dla mediów Ochrona danych osobowych Extranet WSB w Poznaniu Studia i szkolenia Przejdź na stronę uczelni: Poznań