Psychologia ceny w marketingu cyfrowym okładka

Średnia Ocena:


Psychologia ceny w marketingu cyfrowym

Dzięki eBookowi „Psychologia ceny w marketingu cyfrowym” poznasz ważne strategie cenowe, mechanizmy psychologiczne, błędy, których warto unikać, a także narzędzia wspierające skuteczne ustalanie cen. Każdy epizod dostarczy wiedzy, którą możesz wdrożyć w swoim biznesie. Dowiesz się, jak wyceniać własne produkty cyfrowe, by zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność klientów. Dzięki prostym technikom podniesiesz własne dochody już w pierwszym miesiącu. PS. Cena jest okazją, której nie można przegapić!

Szczegóły
Tytuł Psychologia ceny w marketingu cyfrowym
Autor: Wirginia Jurgielewicz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Ridero
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Psychologia ceny w marketingu cyfrowym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Psychologia ceny w marketingu cyfrowym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.