Średnia Ocena:
W niewoli reklamy?
Książka ebook podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy a także ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja "naświetla" konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie "pro-rynkowych" tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie "opresyjnych" trendów. W książce pdf rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami ponad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | W niewoli reklamy? |
Autor: | Kowal-Orczykowska Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
W niewoli reklamy? PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!