Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Świeża książka ebook autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych ebooków poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze przemieniła mowa biznesowy, wprowadzając kluczowe pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”. Książka Zmiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnorakich branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy. Książka ebook pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie świeży wzrost. Dowiesz się z niej: DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie. DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej. JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu – nie tylko przedsiębiorcy. DLACZEGO wiara w siebie jest ważna w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu JAK ją budować. DLACZEGO nie powinniśmy budować własnej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych a także JAK można je kształtować, żeby sprzyjały naszemu wzrostowi. Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Zmiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i proponuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie świeżych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o własnej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to – ogarnąć własne człowieczeństwo. - Daniel H. Pink, twórca bestsellerów „New York Timesa” Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą) Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu odnajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, ponieważ Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500. - Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów a także twórca bestsellera „New York Timesa” Execution (wyd. polskie Realizacja)
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Przemiana błękitnego oceanu. Buduj pewność siebie kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją |
Autor: | Mauborgne Renee, Chan Kim W. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.