Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania okładka

Średnia Ocena:


Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania

Wystąpienia publiczne to jeden z najistotniejszych fragmentów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach dużo zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego a także skutecznego mówcę?By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego a także doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki a także zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje swoje doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.W dwóch częściach podzielonych na sześć epizodów twórca opisuje istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie a także rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia element stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania a także przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, a także praktyczne porady na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka ebook powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie własnych umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to stale wyzwanie.

Szczegóły
Tytuł Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania
Autor: Trojanowski Mariusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.