Średnia Ocena:
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania
Wystąpienia publiczne to jeden z najistotniejszych fragmentów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach dużo zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego a także skutecznego mówcę?By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego a także doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki a także zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje swoje doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.W dwóch częściach podzielonych na sześć epizodów twórca opisuje istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie a także rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia element stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania a także przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, a także praktyczne porady na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka ebook powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie własnych umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to stale wyzwanie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania |
Autor: | Trojanowski Mariusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!