Średnia Ocena:
Prawo i psychologia w ochronie zdrowia
Książka ebook porusza zagadnienia dotyczące aktualnych regulacji prawnych w ochronie zdrowia, zarówno w zakresie organizacji podmiotów opieki zdrowotnej, jak i praw pacjenta czy praw lekarza i jego zobowiązań względem pacjenta. Autorzy przybliżyli zagadnienia komunikacji w ochronie zdrowia, od komunikacji zewnętrznej - budowania rozpoznawalnej marki na rynku, rzetelnej, godnej zaufania i kompetentnej organizacji, po komunikacje z partnerami - negocjacje, prowadzenie rozmów biznesowych, których celem jest uzyskanie możliwie jak najlepszego rozwiązania dla definiowanych problemów. Przedstawili także bardzo rzadko omawianą problematykę komunikacji intrapersonalnej: budowania samoświadomości swoich kompetencji, dialogu wewnętrznego koniecznego w rozwoju własnym, także zawodowym, czyli budowania samoświadomości ścieżki kariery. Poruszone zostały też kwestie komunikacji w kontekście zachodzących zmian społeczno-gospodarczych. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest zarówno dla lekarzy prowadzących samodzielnie podmioty lecznicze, jak i dla kadry zarządzającej. Może stanowić cenna pomoc dla studentów zdrowia publicznego a także zarządzania, a także dla wszystkich innych osób zainteresowanych problematyka komunikacji w systemie ochrony zdrowia w ujęciu prawnym i psychologicznym a także zarządzania podmiotami leczniczymi.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prawo i psychologia w ochronie zdrowia |
Autor: | Głowacka Maria Danuta, Mojs Ewa |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Prawo i psychologia w ochronie zdrowia PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!