Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych albo strategicznych? Rozmawiałaś o własnej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, aby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa? Jeżeli czujesz, że te zapytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym workbookiem. Został on stworzony jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których odnajdziesz konkretne pytania. Czy są łatwe? Nie. Ta podróż na pewno chwile Ci zajmie. Lecz jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty własnej marki. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego”, jakie są wartości, które ma mieć Twoja marka. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań. Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać za każdym razem, jak będziesz stawiała następny krok w własnej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż? Jakie będziesz mieć korzyści? 1. Zrozumiesz, czym jest marka. 2. Odnajdziesz własne biznesowe „dlaczego”. 3. Określisz własną misję 4. Ułożysz własną wizję 5. Wybierzesz własną wartość biznesową O autorce: Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno cudownych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, ponieważ wierzy w to, że dziewczyny potrafią przemienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i świeżych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony ebooków albo medytuje. Chodzi boso po lesie albo na wystawy sztuki. Wielbi podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie małżonka i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego. W czym pomagam? 1. Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp) 2. Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy. 3. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki. 4. Tworzę strony www w Wordpress albo DIVI. 5. Piszę ebooki o marce osobistej. 6. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe. 7. Tworzę materiały graficzne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Porozmawiajmy o Twojej marce |
Autor: | Justyna Marciniak |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | eBOOKnij to |
Rok wydania: | 2023 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.