Średnia Ocena:
Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka
"(...) Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakładają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dzidziusia trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywania i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydaktyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać niezbędnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy również szacunek do tego, co cennego i kluczowego w tym zakresie zrobiono i napisano do tej pory i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania (...)." Ze wstępu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka |
Autor: | Kataryńczuk-Mania Lidia, Magda-Adamowicz Marzenna, Olczak Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Pedagogika przedszkolna szansą na świadome budowanie potencjału dziecka PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!