
Średnia Ocena:
Pedagogika Alternatywna. Postulaty, Projekty i Kontynuacje. Tom II
W części drugiej Pedagogiki alternatywnej znajdują się publikacje o dość zróżnicowanej treści. Tematem paru publikacji jest edukacja zintegrowana na etapie wczesnoszkolnym. Najdłużej realizowana reforma tego szczebla szkolnictwa stanowi podstawę do formułowania ocen, analizy krytycznej, a także ukazywania świeżych rozwiązań edukacyjnych. Autorzy podejmują się oceny takich kryteriów nauczania jak: kompetencje poznawcze uczniów, poziom twórczości uczniów realizujących różnorakie programy nauczania zintegrowanego. Rozważają również potrzebę integracji w edukacji wczesnoszkolnej na podstawie wybranych założeń sposoby Montessori. W podobny sposób została zaprezentowana problematyka kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Autorzy dokonali bardzo wnikliwej analizy, wskazali wielostronność uwarunkowań badanego problemu, wykazując się rozległą wiedzą na temat kształcenia nauczyciela.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Pedagogika Alternatywna. Postulaty, Projekty i Kontynuacje. Tom II |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|

Pedagogika Alternatywna. Postulaty, Projekty i Kontynuacje. Tom II PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!