Średnia Ocena:
Odkrywamy na nowo. Etyka. Podręcznik. Zakres podstawowy. Szkoły ponadgimnazjalne
Głównym celem podręcznika jest udzielenie czytelnikowi pomocy w wyrażaniu i analizowaniu codziennych doświadczeń. Może służyć wszystkim pragnącym zdystansować się od moralnego zamętu, który charakteryzuje współczesny świat. Stanowi także pomoc dla nauczycieli i rodziców – wszelkich wychowawców, którzy potrzebują ugruntować własne myślenie o dobru i złu. Struktura podręcznika usiłuje odzwierciedlić rozwój myślenia moralnego od głównych, moralnych doświadczeń osobistych, poprzez powstającą refleksję, analizę i systematyzację, aż do czerpania z filozoficznego dziedzictwa ludzkości. Zagadnienia tematyczne: analiza doświadczenia zła jako stymulatora myślenia moralnego wartości i postawy człowieka względem nich problem odpowiedzialności język w komunikacji z innymi próba uzasadnienia funkcjonujących norm i wartości moralnych omówienie spuścizny filozoficznej dotyczącej etycznego wymiaru życia człowieka rozważania na temat wybranych kłopotów etycznych współczesnego świata (rozwój dyskursywnego myślenia) Najnowsze wydanie podręcznika zostało dostosowane do wieloletniego użytku.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Odkrywamy na nowo. Etyka. Podręcznik. Zakres podstawowy. Szkoły ponadgimnazjalne |
Autor: | Kołodziński Paweł, Kapiszewski Jakub |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Pedagogiczne Operon |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Odkrywamy na nowo. Etyka. Podręcznik. Zakres podstawowy. Szkoły ponadgimnazjalne PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Stosuje i korzystam. Oczywiście dostosowuje do własnych potrzeb, lecz jako źródło jest dobry. Przykłady, propozycje iteksty źródłowe.