Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności okładka

Średnia Ocena:


Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności

To nie jest następny tutorial o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najistotniejsze - jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko spisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy też odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.

Szczegóły
Tytuł Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności
Autor: Jędrzejczak Jacek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Ridero
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.