Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
To nie jest następny tutorial o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najistotniejsze - jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko spisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy też odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności |
Autor: | Jędrzejczak Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Ridero |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.