Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
To nie jest następny tutorial o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najistotniejsze - jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko spisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy też odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności |
| Autor: | Jędrzejczak Jacek |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Ridero |
| Rok wydania: | 2017 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.