Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego okładka

Średnia Ocena:


Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, lecz nierzadko także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego prócz umiejętności zawodowych powinien posiadać też kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami własnych usług. Prezentowana książka ebook jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach a także studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka

Szczegóły
Tytuł Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Czelej
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.