Średnia Ocena:
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, lecz nierzadko także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego prócz umiejętności zawodowych powinien posiadać też kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami własnych usług. Prezentowana książka ebook jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach a także studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego |
Autor: | Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Czelej |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!