Lekcja muzyki. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa okładka

Średnia Ocena:


Lekcja muzyki. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa

Podręcznik do muzyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej „Lekcja muzyki” zaznajamia z podstawowymi wiadomościami z teorii muzyki i wspiera rozwój ważnych umiejętności muzycznych. Ponadto: umożliwia kształcenie umiejętności śpiewu, gry na instrumentach i ruchu przy muzyce dzięki ciekawym propozycjom ćwiczeń a także zabaw muzycznych, pobudza do swojej twórczości i rozwijania muzycznych zainteresowań poprzez polecenia Na złota nutę a także Moja muzyka, sprzyja wszechstronnemu umuzykalnieniu za pomocą atrakcyjnych piosenek, utworów do grania i propozycji literatury muzycznej do słuchania, pomaga systematyzować wiedzę i utrwalać umiejętności dzięki cyklicznym warsztatom muzycznym.

Szczegóły
Tytuł Lekcja muzyki. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa
Autor: Gromek Monika, Kilbach Grażyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Nowa Era
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Lekcja muzyki. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Lekcja muzyki. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: dostosowanie_wymagan_muzyka.pdf - Rozmiar: 179 kB
Głosy: -1
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Lekcja muzyki. Podręcznik. Klasa 4. Szkoła podstawowa PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ EDUKACYJNYCH Z MUZYKI DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Na lekcjach muzyki bierze się pod uwagę wysiłek włożony przez ucznia i jego stosunek do przedmiotu, uwzględnia zalecenia zawarte w opinii PPP o dostosowaniu wymagań do dysfunkcji ucznia. Dla zapewnienia lepszego komfortu pracy, lepszej koncentracji ucznia przewiduje się: a) zwiększenie liczby ćwiczeń np. usprawniających technikę gry na instrumentach perkusyjnych, dzwonkach chromatycznych, flecie prostym (indywidualna praca nauczyciela z uczniem lub na zasadzie pomocy koleżeńskiej), zachęcanie ucznia do udziału w zabawach muzycznych z użyciem prostszych instrumentów perkusyjnych, b) przepytywanie z mniejszych partii materiału przy pomocy precyzyjnych pytań, odpytywanie dziecka na osobności; uprzedzanie, że będzie pytany danego dnia, c) stworzenie okazji do częstego kontaktu ucznia z instrumentami perkusyjnymi, słuchania muzyki, d) zaangażowanie ucznia do roli recenzenta, reportera; umożliwianie indywidualnego gromadzenia przez ucznia ciekawych informacji o życiu i twórczości znanych kompozytorów, recenzji, aktualności muzycznych, które przedstawiałby raz w miesiącu, aby umożliwić uczniowi uzyskanie dodatkowej pozytywnej oceny cząstkowej, e) sprawdzanie, czy uczeń skończył notatkę na lekcji lub danie uczniowi gotowej notatki z lekcji do wklejenia w zeszycie, więcej czasu na czytanie poleceń, tekstów podczas samodzielnej pracy ucznia, wypowiedzi ustne, prace pisemne, f) przygotowywanie sprawdzianów i kartkówek w formie testów, g) przy zabawach muzycznych udostępnianie gotowych wzorów m. in.; wartości nut, znaków chromatycznych, h) umożliwienie odpowiedzi ze znajomości jednej zwrotki piosenki (korzystanie ze śpiewników), mniejszej partii materiału, zagrania fragmentu melodii, i) pozostawienie do decyzji ucznia tego czy odpowie na forum klasy, czy tylko przy nauczycielu, j) umożliwienie udziału w ćwiczeniach praktycznych utrwalających znajomość elementów muzyki, uwrażliwianie na nastrój i charakter słuchanych utworów.