Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym okładka

Średnia Ocena:


Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i funkcjonuje w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie a także wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co losy się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Omawia ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu a także dane z różnorakich dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie słynnych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: jak zastosować neuromarketing w e-commerce, jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący, jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym, na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie, jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych, jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Szczegóły
Tytuł Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Autor: Fischer Benjamin , Rode Joanna , Pispers Ralf
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2021
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.