Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i funkcjonuje w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie a także wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co losy się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Omawia ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu a także dane z różnorakich dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie słynnych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: jak zastosować neuromarketing w e-commerce, jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący, jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym, na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie, jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych, jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym |
Autor: | Fischer Benjamin , Rode Joanna , Pispers Ralf |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2021 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.