Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży okładka

Średnia Ocena:


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

W głowie klienta Jak funkcjonuje mózg i jak można wpływać na jego decyzje Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci "To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy szukają możliwości dalszego rozwijania się w własnej dziedzinie." David Poltrack, dyrektor ds. badań, CBS Corporation "Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej." Rajiv Lal, profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego "Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy" David Meerman Scott, specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze słynne Ci marketingowe narzędzia, jednak efekt tych działań jest zwykle jedną olbrzymią niewiadomą. Zamiast siedzieć ponad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka albo nieskuteczne a także przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by funkcjonowała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb a także oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku. Niniejsza książka ebook zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najwieższej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne porady dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, autorów stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami nierzadko nie potrafią wytłumaczyć własnych decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak przemieniać produkt i modyfikować ceny, jakie sposoby analizy zastosować, aby opakowania wyróżniały się na półkach, a także jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt. Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych

Szczegóły
Tytuł Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Autor: Pradeep A.K.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.