Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów okładka

Średnia Ocena:


Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

"Książka jest efektem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w różnorakich krajach członkowskich UE. Publikacja wpisuje się w niemalże nieobecny w Polsce nurt opracowań metodologicznych dotyczących badań szczegółowych czy również zawężonych do konkretnych obszarów tematycznych. W tym sensie mogłaby stanowić ciekawe uzupełnienie znakomitego tomu The Handbook of Comparative Communication Research (red. F. Esser, T. Hanitzsch, Routledge, New York–London 2012). Książka Agnieszki Szymańskiej i Agnieszki Hess jest ważnym opracowaniem dla każdego, kto w własnych planach naukowych zakłada realizację międzynarodowych badań porównawczych w zakresie nauki o mediach". Z recenzji dr hab. Doroty Piontek, prof. UAM

Szczegóły
Tytuł Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów
Autor: Szymańska Agnieszka, Hess Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.