Media publiczne w erze posttelewizyjnej okładka

Średnia Ocena:


Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Media posttelewizyjne są efektem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W świeżym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę ponad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części twórca opisuje ważne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Element trzecia została poświęcona badaniom ponad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w świeżym kontekście kulturowym i technologicznym. Element czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w świeżym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Twórca opisał też kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka przynosi odpowiedź na pytania: * Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? * Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? * Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną? * Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? * Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? * Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy własnej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

Szczegóły
Tytuł Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Autor: Jędrzejewski Stanisław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Media publiczne w erze posttelewizyjnej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Media publiczne w erze posttelewizyjnej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.