Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Przetłumaczona na 9 języków. Wykorzystywana w nad 30 uniwersytetach. W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce pdf Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to funkcjonuje i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał dużych zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co losy się na świecie. Przeczytaj tę książkę, żeby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory. "Odpowiednik Freakonomii w obszarze wielkich zbiorów danych". Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com "Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma własne korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel omawia zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata". Marianna Dizik, statystyk, Google "Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – wyjaśnia zawiłości dużych zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian". John Francis, starszy analityk danych, Nike "Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę". Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, twórca "Strategic Database Marketing" "Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam". Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze |
Autor: | Siegel Eric |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.