Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja okładka

Średnia Ocena:


Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Słynna maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, dynamicznie zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba – jak nigdy do tej pory – informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej info na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych państwach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.

Szczegóły
Tytuł Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja
Autor: Ciborska Elżbieta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.