Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Słynna maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, dynamicznie zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba – jak nigdy do tej pory – informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej info na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych państwach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketingowe funkcje mediów. Region - polityka - promocja |
| Autor: | Ciborska Elżbieta |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.