Średnia Ocena:
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Autorzy prezentują własną propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego też marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i kłopoty wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zestaw zagadnień traktuje o kluczowych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie dużo uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia |
Autor: | Szromnik Andrzej, Figiel Adam, Manczak Iryna, Brańka Sebastian, Griszel Weronika, Zadęcka Ewa |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | edu-Libri |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!