Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia okładka

Średnia Ocena:


Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Autorzy prezentują własną propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego też marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i kłopoty wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zestaw zagadnień traktuje o kluczowych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie dużo uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Szczegóły
Tytuł Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Autor: Szromnik Andrzej, Figiel Adam, Manczak Iryna, Brańka Sebastian, Griszel Weronika, Zadęcka Ewa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: edu-Libri
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.