Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Autorzy prezentują własną propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego też marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i kłopoty wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zestaw zagadnień traktuje o kluczowych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie dużo uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia |
| Autor: | Szromnik Andrzej, Figiel Adam, Manczak Iryna, Brańka Sebastian, Griszel Weronika, Zadęcka Ewa |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | edu-Libri |
| Rok wydania: | 2015 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.