Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew okładka

Średnia Ocena:


Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

Powszechna chłopczykowi o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań. Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew a także zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań. Dotychczasowe działania mające za cel zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych. Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i sposobami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla niezła społecznego. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: dlaczego populacje krwiodawców w różnorakich krajach się różnią, czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi, w jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność, jak duże są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce, do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, aby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce,  do kogo nie należy się zwracać lub przynajmniej w dalszej kolejności, dlaczego, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jaki i moralnych, czyli jak rozmawiać z ludźmi, aby oddawali krew.

Szczegóły
Tytuł Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew
Autor: Drozd Wojciech
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.