Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Powszechna chłopczykowi o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań. Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew a także zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań. Dotychczasowe działania mające za cel zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych. Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i sposobami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla niezła społecznego. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: dlaczego populacje krwiodawców w różnorakich krajach się różnią, czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi, w jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność, jak duże są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce, do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, aby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce, do kogo nie należy się zwracać lub przynajmniej w dalszej kolejności, dlaczego, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jaki i moralnych, czyli jak rozmawiać z ludźmi, aby oddawali krew.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew |
Autor: | Drozd Wojciech |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.