Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa okładka

Średnia Ocena:


Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest potrzebny do rozwoju działalności. Doręczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku i wyznaczenie strategii. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: badania marketingowe, segmentację rynku, strategię produktu, dystrybucji, cen, wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki, reklamę i promocję, plan marketingowy. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło autorowi napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, lecz także idealnym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Szczegóły
Tytuł Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Autor: Mruk Henryk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • OlgaP

    W książce pdf znajdziemy także masę informacji o reklamie np.: jako elemencie promocji. Podsumowaniem są wnioski a także kwestie do rozważenia. Sprzyja to nauce, bo możemy sprawdzić, co zapamiętaliśmy,a do czego powinniśmy jeszcze wrócić. Docenić też trzeba przykłady zaczerpnięte 'z życia' np.: postrzeganie marki zostało zaprezentowane obrazowo za pomocą tabeli. Jak na dłoni widać, która marka jest najcenniejsza, które mieszczą się w pierwszej dziesiątce. Jest też odniesienie do polskich marek. Efekty w tej tabeli są zaskakujące. Nawiązując jeszcze raz do tych 'przykładów', warto jest je dokładnie przeanalizować, gdyż wiadomości same wskakują nam do głowy. Szczególną uwagę warto poświęcić ich źródłom. Możemy stworzyć sobie pokaźną bazę literatury i autorów, która z pewnością przyda się w przyszłości.