Marketing okładka

Średnia Ocena:


Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu ciężko przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował nad sto artykułów i dużo książek, słynnych też w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.    Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem nad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najwieższe wydanie współtworzył Keller, od nad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, wciąż wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, przemieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm a także wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie wyników działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości a także tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką a także mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Szczegóły
Tytuł Marketing
Autor: Kotler Philip
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Franciszek Grzelak

    Wydana cztery lata temu książka ebook "Marketing" stale jest najlepszą biblią marketingu. Żadna z ebooków nie porusza tak szczegółowo i kompleksowo całego zespołu działań i procesów marketingowych, które mają zapewnić zysk obydwu stronom na linii marka - klient. Duet Kotler & Keller nie skupiają się na zmianach, jakie zachodzą w samym marketingu, choć o tym również znajdziemy słówko czy dwa, lecz przede wszystkim dają skuteczne porady, jak funkcjonować w obecnych czasach, gdzie liczy się przede wszystkim wartość oferowanych produktów czy usług a także budowanie świadomości marki pośród klientów. Książka ebook prócz "suchych" rad zawiera multum gotowych przykładów, które można zastosować w promocji swojej marki.

  • Wiktor Wojciechowski

    Świeża odsłona biblii marketingu Kotlera to uaktualniona odsłona powstała we współpracy z Kellerem. Książka ebook szczegółowo i precyzyjnie omawia wszelkie zagadnienia związane z marketingiem od budowania strategii i planów marketingowych poprzez badania i ocenę skuteczności działań po budowanie świadomości własnej marki i utrzymywanie ciągłego wzrostu w czasach kryzysu. Nowe wydanie dodatkowo szeroko omawia współczesny marketing internetowy i komunikację przy użyciu mediów masowego przekazu. Nad 800 stron fachowej wiedzy omówionej prostym i przejrzystym nawet dla początkującego marketingowca językiem. Nie ma lepszej publikacji.

  • Maksymilian Maj

    Rzeczywiście zgodzę się z opiniami, że jest to bibilia marketingu. W książce pdf znalazłem wszystkie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Jest ona bardzo rzetelnie i merytorycznie napisana, co więcej co jakiś czas uaktualniana. Naprawdę zalecam wszystkim, którzy potrzebują informacji na temat marketingu.

  • patrick2013

    Książka ebook naprawdę warta polecenia. Jeśli ktoś chce dowiedzieć jak najwięcej na temat marketingu z jednej książki to niema drugiej takiej na rynku. Prawdziwa Biblia :-)

  • tailor

    Philip Kotler to guru marketingu. Ten fakt nie budzi wątpliwości. A najwieższe wydanie jego „Marketingu”, przygotowane wspólnie z Kevinem Lanem Kellerem jest tego najlepszym dowodem.Włączenie Kellera do współtworzenia książki mocno wpłynęło na zmianę jej oblicza. Została ona gruntownie zaktualizowana i przebudowana, a w treści nastąpiło wyraźnie przesuniecie akcentów w kierunku wartości, marki a także innowacji. Stosowne miejsce poświęcono trendom bieżącym – świeżym mediom, komunikacji doby Internetu czy zarządzaniu marketingowemu czasów kryzysu.Autorzy zadbali nadto ze szczególną pieczołowitością, by ich książka ebook miała jak najszersze zastosowanie praktyczne. Umieścili w niej bezlik aktualnych przykładów – wszystkie szeroko omówione z dołączonymi zadaniami do przemyślenia i dyskusji.Nowy „Marketing” wydawca obdarzył ponadto bardzo ładną, czytelną i po raz pierwszy w pełni barwną szatą graficzną. Wraz z przystępnym mową czyni go to lekturą wyjątkowo przyjazną nawet dla laików.