Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu ciężko przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował nad sto artykułów i dużo książek, słynnych też w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem nad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najwieższe wydanie współtworzył Keller, od nad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, wciąż wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, przemieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm a także wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie wyników działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości a także tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką a także mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing |
Autor: | Kotler Philip |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Rebis |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Wydana cztery lata temu książka ebook "Marketing" stale jest najlepszą biblią marketingu. Żadna z ebooków nie porusza tak szczegółowo i kompleksowo całego zespołu działań i procesów marketingowych, które mają zapewnić zysk obydwu stronom na linii marka - klient. Duet Kotler & Keller nie skupiają się na zmianach, jakie zachodzą w samym marketingu, choć o tym również znajdziemy słówko czy dwa, lecz przede wszystkim dają skuteczne porady, jak funkcjonować w obecnych czasach, gdzie liczy się przede wszystkim wartość oferowanych produktów czy usług a także budowanie świadomości marki pośród klientów. Książka ebook prócz "suchych" rad zawiera multum gotowych przykładów, które można zastosować w promocji swojej marki.
Świeża odsłona biblii marketingu Kotlera to uaktualniona odsłona powstała we współpracy z Kellerem. Książka ebook szczegółowo i precyzyjnie omawia wszelkie zagadnienia związane z marketingiem od budowania strategii i planów marketingowych poprzez badania i ocenę skuteczności działań po budowanie świadomości własnej marki i utrzymywanie ciągłego wzrostu w czasach kryzysu. Nowe wydanie dodatkowo szeroko omawia współczesny marketing internetowy i komunikację przy użyciu mediów masowego przekazu. Nad 800 stron fachowej wiedzy omówionej prostym i przejrzystym nawet dla początkującego marketingowca językiem. Nie ma lepszej publikacji.
Rzeczywiście zgodzę się z opiniami, że jest to bibilia marketingu. W książce pdf znalazłem wszystkie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Jest ona bardzo rzetelnie i merytorycznie napisana, co więcej co jakiś czas uaktualniana. Naprawdę zalecam wszystkim, którzy potrzebują informacji na temat marketingu.
Książka ebook naprawdę warta polecenia. Jeśli ktoś chce dowiedzieć jak najwięcej na temat marketingu z jednej książki to niema drugiej takiej na rynku. Prawdziwa Biblia :-)
Philip Kotler to guru marketingu. Ten fakt nie budzi wątpliwości. A najwieższe wydanie jego „Marketingu”, przygotowane wspólnie z Kevinem Lanem Kellerem jest tego najlepszym dowodem.Włączenie Kellera do współtworzenia książki mocno wpłynęło na zmianę jej oblicza. Została ona gruntownie zaktualizowana i przebudowana, a w treści nastąpiło wyraźnie przesuniecie akcentów w kierunku wartości, marki a także innowacji. Stosowne miejsce poświęcono trendom bieżącym – świeżym mediom, komunikacji doby Internetu czy zarządzaniu marketingowemu czasów kryzysu.Autorzy zadbali nadto ze szczególną pieczołowitością, by ich książka ebook miała jak najszersze zastosowanie praktyczne. Umieścili w niej bezlik aktualnych przykładów – wszystkie szeroko omówione z dołączonymi zadaniami do przemyślenia i dyskusji.Nowy „Marketing” wydawca obdarzył ponadto bardzo ładną, czytelną i po raz pierwszy w pełni barwną szatą graficzną. Wraz z przystępnym mową czyni go to lekturą wyjątkowo przyjazną nawet dla laików.