Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania efektów badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.:- przegląd rodzajów badań konsumenckich,- kryteria wyboru firmy badawczej,- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,- metody odczytywania i interpretacji efektów badań konsumenckich.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marka, konsument, badacz |
| Autor: | Staszyńska Katarzyna M. |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
| Rok wydania: | 2013 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.