Średnia Ocena:
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania efektów badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów badań konsumenckich, kryteria wyboru firmy badawczej, kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, sposoby odczytywania i interpretacji efektów badań konsumenckich. Adresaci: Książka ebook skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania swojego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom. Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak również znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać niezły menedżer. Zawsze wymaga to także fantazji społecznej. Te walory książka ebook Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada. prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku |
Autor: | Staszyńska Katarzyna M. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!