Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania efektów badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów badań konsumenckich, kryteria wyboru firmy badawczej, kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, sposoby odczytywania i interpretacji efektów badań konsumenckich. Adresaci: Książka ebook skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania swojego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom. Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak również znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać niezły menedżer. Zawsze wymaga to także fantazji społecznej. Te walory książka ebook Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada. prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku |
| Autor: | Staszyńska Katarzyna M. |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
| Rok wydania: | 2013 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.