Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II okładka

Średnia Ocena:


Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

„Tony nie wynalazł mózgu, lecz wynalazł do niego instrukcję!”. John Husbands, Institute of Management Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli Uzyskiwanie wspaniałych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemalże wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, dynamicznie okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najistotniejszych narzędzi niezbędnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także kłopoty i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różnorakie nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i dynamicznie znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a malunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą przemienić Twój sposób myślenia i jak dynamicznie przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis lub program iMindMap! Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach Zarządzanie czasem i sprawna organizacja Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji Mapowanie udanych prezentacji Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami Mapy myśli a przywództwo Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność Mapowanie myśli a myślenie strategiczne Mapy myśli a sprzedaż i marketing Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian Mapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!

Szczegóły
Tytuł Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Autor: Buzan Tony, Griffiths Chris
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.