Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Idea książki zrodziła się z nowej koncepcji kształcenia projektantów graficznych na Uniwersytecie SWPS. Powstała, aby pokazać czego i jak należy uczyć w zakresie komunikacji wizualnej w formie, przeglądowych i praktycznych tekstów. Jak sama nazwa wskazuje jest to manual, który w założeniu ma być pożyteczny i używalny w ramach procesu dydaktycznego, lecz nie tylko – przeglądowe teksty, uzupełnione o praktyczne przykłady a także liczne odwołania, czynią tę pozycję ściągą dla projektantów komunikacji wizualnej. Punktem wyjścia jest teoria projektowania, w ramach której autorzy skupiają się na logice i charakterystyce procesu projektowego, organizacji zespołu projektowego czy wiodących metod projektowych i edukacji projektowania. W drugiej części przyglądają się projektowaniu w wymiarze eksperymentalnym, szukają relacji pomiędzy komunikacją, obrazowaniem i sztuką w procesie kształcenia projektantów i projektantek. Trzecia element to prezentacja najważniejszych obszarów projektowania komunikacji wizualnej wraz z praktycznym i metodycznym ich ujęciem: identyfikacja wizualna, informacja i orientacja, opakowania, kreacja reklamowa czy innowacje społeczne. Książkę zamyka studium przypadku- to tutaj starają się dowieść, że projektowanie to rozwiązywanie kłopotów na drodze ich diagnozy i dostarczanie możliwie adekwatnych rozwiązań dla końcowych użytkowników. Książka ebook z pewnością wypełni lukę na polskim rynku literatury naukowo-dydaktycznej w zakresie komunikacji projektowej. Zawiera szeroki zakres treści, nową, interesującą, a nieraz również fascynującą problematykę, solidne uporządkowanie współczesnej wiedzy o projektowaniu, a także przedstawia poszczególne praktyki i eksperymenty w tej dziedzinie. prof. dr hab. Aleksander Kiklewicz Książka ebook może zainteresować czytelników, którzy otrzymali wykształcenie artystyczne, lecz nie mają całościowej wiedzy projektowej i – jak nierzadko to się zdarza – pracują w branży reklamowej albo szeroko pojętej komunikacji wizualnej. Tacy czytelnicy są skłonni uzupełniać wiedzę teoretyczną, szczególnie popartą konkretnymi przykładami projektowymi. prof. dr hab. Czesława Frejlich
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Manual. Projektowanie komunikacji wizualnej |
Autor: | Wszołek Mariusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.