Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na swój wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo kluczowe dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Publikacja w kompleksowy sposób omawia zagadnienia i kłopoty związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka ebook jest odpowiedzią na potrzeby osób chcących poszerzyć własną wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na zapytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kreowanie marki korporacyjnej |
Autor: | Daszkiewicz Magdalena, Wrona Sylwia |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.