Średnia Ocena:
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Niniejsza publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej opisywanej technice czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym też przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zbiory ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny a także niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) a także marketingu i zarządzania. Zainteresuje również praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam a także przemysłem z tym związanym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów |
Autor: | Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimowska Katarzyna, Kudra Barbara |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!