Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Niniejsza publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej opisywanej technice czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym też przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zbiory ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny a także niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) a także marketingu i zarządzania. Zainteresuje również praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam a także przemysłem z tym związanym.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów |
| Autor: | Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimowska Katarzyna, Kudra Barbara |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
| Rok wydania: | 2017 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.