Średnia Ocena:
(Ko)media. Konteksty dyskursu medialnego
Podczas lektury „(KO)medii” pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty. Badaczy interesują bowiem różnorodne konteksty dyskursu medialnego: prawne, ekonomiczne, edukacyjne a także tożsamościowe. Weryfikując zasoby blogosfery, opisując specyfikę dyskursu internetowego, jak też rekonstruując mechanizmy charakterystyczne dla komunikacji marketingowej i politycznej, autorzy szukają odpowiedzi na zapytania odnoszące się do kłopotów tylko z pozoru od siebie odległych, a tak naprawę w paradoksalny sposób powiązanych ze sobą, jak zwykle w komedii. Analizując tworzenie strategii komunikacyjnych, przejawy egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji, społeczną odpowiedzialność dziennikarza i mediów, problematykę wiarygodności, manipulacji, wirtualnej osobowości, śmierci – w istocie pytają przecież o (po)nowoczesną komedię i o nas – uczestniczących w niej aktorów, producentów i widzów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | (Ko)media. Konteksty dyskursu medialnego |
Autor: | Gołuchowski Jerzy, Konieczna Dorota, Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
(Ko)media. Konteksty dyskursu medialnego PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!