Kodeks cywilny w orzecznictwie. Tom 2 okładka

Średnia Ocena:


Kodeks cywilny w orzecznictwie. Tom 2

Świeża pozycja, która przedstawia najistotniejsze i aktualne orzecznictwo sądowe dotyczące Kodeksu cywilnego (zobowiązania i spadki). Orzeczenia zostały pogrupowane według haseł, przy każdym orzeczeniu podawana jest teza, ewentualnie zagadnienie prawne a także argumenty z uzasadnienia. Należy pamiętać, że książka ebook zawiera jedynie wybór orzeczeń. Orzeczenia w niej omówione mają – w ocenie Twórców – szczególne znaczenie dla stosowania i wykładni przepisów prawa cywilnego. Autorzy nie ograniczają się do przedstawienia orzecznictwa tylko jednego sądu, np. Sądu Najwyższego (którego orzeczenia zresztą wyraźnie przeważają w niniejszym zbiorze), lecz omawiają także liczne orzeczenia sądów apelacyjnych a także niektóre orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego dotyczące przepisów prawa cywilnego. Poszczególne rodzaje omawianych orzeczeń z natury rzeczy więc znacznie różnią się pomiędzy sobą, nie tylko zresztą materią, której dotyczą.

Szczegóły
Tytuł Kodeks cywilny w orzecznictwie. Tom 2
Autor: Antas Marek, Sala Karol
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kodeks cywilny w orzecznictwie. Tom 2 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kodeks cywilny w orzecznictwie. Tom 2 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.