Średnia Ocena:
Kampania wyborcza. Strategia sukcesu
Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest też dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych a także dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą. Z książki dowiesz się jak: budować strategię kampanii, planować kampanię, organizować zespół, organizować biuro wyborcze, finansować kampanię wyborczą, przygotowywać materiały wyborcze, zadbać o wizerunek kandydata, przeprowadzić kampanię bezpośrednią, prowadzić kampanię pośrednią - medialną, przeprowadzić kampanię ukierunkowaną, przeprowadzić kampanię negatywną, etycznie prowadzić kampanię.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kampania wyborcza. Strategia sukcesu |
Autor: | Trzeciak Sergiusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Zysk i S-ka |
Rok wydania: | 2005 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kampania wyborcza. Strategia sukcesu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Właśnie przed chwilą skończyłem czytać ksiązkę p. Sergiusza Trzeciaka. Jeśli mialbym do wyboru jedno słowo, które mialo by opisac to ksiązke to było by to słowo: rewelacyjna. Zalecam wszystkim osobom związanym z tym tematem. Studentom, wykładowcom, potencjalnym kandydatom. Twórca w sposób bardzo przestępny i klarowny wyjaśnia, uczy i doradza jak podejść do kampanii wyborczej. Książka ebook jest jak najbardziej przydatna dla poczatkujących, lecz rownież osoba zajmująca sie PR-em, marketingiem znajdzie cos dla siebie. Ocena 10/10. Zalecam Bartek z Zielonej Góry