Instagram. Bez filtra. Historia od środka okładka

Średnia Ocena:


Instagram. Bez filtra. Historia od środka

Najlepsza biznesowa książka ebook roku 2020 według Financial Times. Przeczytaj niepublikowaną do tej pory historię powstania Instagrama i potyczki jej idealistycznych autorów z agresywną polityką giganta – Facebooka.  W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną.  W krótkim okresie Instagram stał się wyjątkowo popularny, też za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej albo bardziej prywatne fotografie i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę, w której zatrudniano wtedy zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów.    Sarah Frier, dziennikarka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami sekrety funkcjonowania Instagrama, pokazuje sylwetki jego założycieli a także zdradza szczegóły dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się ponadto, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory, a także poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, że Instagram przemienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody,  a co najbardziej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczej… Fascynująca lektura dla każdego użytkownika aplikacji Instagrama, a także każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Instagram. Bez filtra. Historia od środka
Autor: Frier Sarah
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Feeria
Rok wydania: 2020
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Instagram. Bez filtra. Historia od środka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Instagram. Bez filtra. Historia od środka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • karkareads

    “Miesiąc w miesiąc z Instagrama korzysta nas co najmniej miliard. Robimy fotografie i utrwalamy na filmach to, co jemy, nasze twarze, ulubioną scenerię, naszych najbliższych i ukochanych, a później wszystko udostępniamy w nadziei, że przekazujemy innym info o tym, jacy jesteśmy albo jacy chcielibyśmy być” W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy, który miał również aplikację mobilną. Dla autorów bardzo kluczowe były fotografie i doznania wizualne użytkowników. Starannie dobierali oni pierwszych użytkowników, dbali o to, aby były to osoby z zadatkami na fotografów. Instagram stał się również słynny dzięki celebrytom, którzy udostępniali tam własne fotografie i filmy. Po niecałych dwóch latach, kiedy w Instagramie pracowało zaledwie dwunastu pracowników firmę wykupił Facebook płacąc za nią miliard dolarów. Systrom i Krieger przyjęli ofertę Facebooka, bo chcieli, aby Instagram stał się jedną z najpotężniejszych aplikacji. Na początku współpracy z Facebookiem byli zupełnie niezależną częścią tej firmy. Instagram był start-upem funkcjonującym wewnątrz znacznej firmy. Niestety im więcej ludzi z niego korzystało tym większa presję wywierał na nim zarząd Facebooka, który chciał, aby w aplikacji pojawiało się coraz więcej reklam. Systromiwi i Kriegerowi bardzo nie się podobało umieszczanie reklam w aplikacji. Pod koniec września 2018, twórcy Instagrama odeszli z firmy. Po ich odejściu, start-up stał się aplikacją “Instagram from Facebook”, a zespół zarządzający wiadomościami Instagrama składa teraz raporty przed zespołem Messengera. “Instagram bez filtra” to książka, w której Sarah Frier odkrywa najskrytsze sekrety historii Instagrama. Prezentuje od czego to wszystko się zaczęło i jak to się stało, że Instagram wygląda i działa tak jak teraz. Autorka opowiada nam jak wyglądały algorytmy, w jaki sposób celebryci pojawili się na Instagramie i jak aplikacja im pomagał. Bardzo wam ją zalecam ! Znajdziecie tu dużo ciekawostek. Fajnie jest poznać historię miejsca w którym spędzamy aż tyle czasu ;)

  • Anonim

    Zalecam tę książkę każdemu użytkownikowi IG. i FB. Autorka odkrywa karty i prezentuje Instagram w zupełnie innej perspektywie, niż jest on znany. Jestem pod wielkim wrażeniem wnikliwości i stylu Frier. Przykład Instagrama to kolejny, który prezentuje manipulację, rządzę władzy.