Historia fotografii. Część 1. 1839-1939 okładka

Średnia Ocena:


Historia fotografii. Część 1. 1839-1939

Pierwsza element powszechnej historii fotografii, obejmująca okres pomiędzy rokiem 1839 a 1939. Zawiera historyczny opis ewolucji fotografii jako elementu kultury wizualnej, w tym wzajemne relacje fotografii i sztuk pięknych. Próba rekonstrukcji przemian formy i treści jest tu wzbogacona o prezentacje ewolucji refleksji teoretycznych a także przez odwołania do mało słynnych na polskim gruncie tekstów źródłowych. Tekst ilustrowany jest kilkuset reprodukcjami. "Publikacja, w własny ograniczony sposób, stara się wypełnić sporą lukę w naszej literaturze, wynikającą z braku opracowania powszechnej historii fotografii przez twórców polskich, uwzględniających we właściwych proporcjach zjawiska historyczne występujące w Europie Środkowo-Wschodniej, szczególnie zaś w naszym kraju. Książka ebook dzieli się na dwie części. Pierwsza stanowi opis zjawisk i przemian występujących w wieku XIX. Druga dotyczy pierwszych czterech dziesięcioleci wieku XX". ze wstępu

Szczegóły
Tytuł Historia fotografii. Część 1. 1839-1939
Autor: Lechowicz Lech
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWSFTViT
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Historia fotografii. Część 1. 1839-1939 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Historia fotografii. Część 1. 1839-1939 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.