Herbata. Krótka historia orientalnego naparu okładka

Średnia Ocena:


Herbata. Krótka historia orientalnego naparu

„Herbata. Krótka historia orientalnego naparu” to trzecia element serii Kulinarne podróże w czasie. Publikacja w wyjątkowo interesujący sposób odsłania historię jednego z najbardziej słynnych napojów na świecie. Zastanawiasz się, jak rodziła się kultura spożywania herbacianego naparu? Czy wiesz, ile filiżanek tego napoju wypija się na świecie w ciągu jednego dnia? Może zastanawia Cię skąd wzięło się tyle odmian i kolorów herbaty? Lub dlaczego w Polsce używa się słowa „herbata”, podczas gdy w innych państwach bardziej słynna jest nazwa „tea” albo „czaj”? Niniejszy tekst nie tylko odpowiada na powyżej postawione pytania, lecz też przybliża całą drogę, jaką herbata musiała pokonać, żeby na stałe zagościć na europejskich stołach. Liczne ciekawostki – jak np. przełomowa rola herbaty w życiu towarzyskim dziewczyn czy historie herbacianych hochsztaplerów – sprawiają, że publikację czyta się z zapartym tchem.  

Szczegóły
Tytuł Herbata. Krótka historia orientalnego naparu
Autor: Pawlak Renata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Kontinuum
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Herbata. Krótka historia orientalnego naparu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Herbata. Krótka historia orientalnego naparu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.