Średnia Ocena:
Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
"Czym jest śmierć? Zapytanie z pozoru łatwe: śmierć to koniec życia, kres istnienia. Lecz czy na pewno wiemy, czym jest życie?"– dr Amit GoswamiGenialny fizyk kwantowy, dr Amit Goswami, przytacza niezbite argumenty na istnienie życia po życiu i tzw. pamięci reinkarnacyjnej. Łącząc naukę, duchowość i świadomość, przedstawia najbardziej kompletny i rzetelny przewodnik po największych zagadkach życia i śmierci.Ta książka ebook odkrywa sposoby, dzięki którym możemy poznać nasze przeszłe wcielenia i przypomnieć sobie poprzednie wydarzenia, by móc wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość. W przystępny sposób objaśnia wielce kontrowersyjne zjawisko – channeling – fenomen, dzięki któremu niektórzy ludzie potrafią wcielać się w „dusze” zmarłych.Dzięki niej w końcu otrzymamy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania: Co losy się z nami po śmierci? Czy „coś” z poprzednich wcieleń w nas zostaje? Czy możemy nawiązać kontakt ze zmarłymi bliskimi?Książka zaciekawi wszystkich, którzy interesują się tematem reinkarnacji, życiem po życiu, fizyką kwantową. Jest skierowana do wielbicieli rewolucyjnych teorii Amita Goswamiego a także wszystkich niedowiarków, którzy by uwierzyć, potrzebują twardych danych naukowych.Pierwsza książka, która udowadnia, że jesteśmy nieśmiertelni!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności |
Autor: | Goswami Amit |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Illuminatio |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!