Średnia Ocena:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
W książce pdf podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Ważne wydają się zwłaszcza rozważania ponad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno sposoby jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na efektach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki, metody i motywy działań biznesowych i marketingowych w zakresie umiędzynarodowienia podmiotów na rynku Unii Europejskiej. Monografia może zostać wykorzystana przez pracowników naukowych i studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych problematyką marketingu i biznesu międzynarodowego, jak też menedżerów polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność zagraniczną albo planujących ekspansję na rynki krajów Unii Europejskiej. "Autor wykazał się doskonałą znajomością literatury, jest ona zróżnicowana, wielojęzyczna, właściwie dobrana i wykorzystana. Wysoko należy ocenić także to, że znając literaturę przedmiotu, twórca zidentyfikował lukę badawczą i w oparciu o nią sformułował cel badań, postawił hipotezy, zaprojektował i przeprowadził swoje badania pierwotne. Jest w pełni kompetentny, żeby prowadzić rozważania na temat internacjonalizacji przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Nie ma cienia wątpliwości co do trafności wyboru obszaru badawczego a także kompetencji autora w odniesieniu do znajomości literatury przedmiotu, omawianych zagadnień, warsztatu badawczego, umiejętności gromadzenia danych pierwotnych i wtórnych, ich analizowania, formułowania wniosków a także ich uzasadniania. Wysoko należy ocenić stronę metodyczną pracy. Twórca wykazał się też kwalifikacjami w zakresie metod statystycznych, w procesie przetwarzania informacji a także formułowania i uzasadniania wniosków. Posiada umiejętność logicznego formułowania swoich sądów a także ich uzasadniania. Ma dopracowany warsztat badawczy. Potrafi formułować kłopoty badawcze, projektować swoje badania empiryczne a także przetwarzać uzyskane dane stosując właściwe sposoby a także testy statystyczne dla weryfikacji wyników. W końcowej, ogólnej ocenie pracy, można wyrazić bardzo pozytywną jej ocenę." Prof. dr hab. Henryk Mruk, Katedra Zarządzania Międzynarodowego, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe |
Autor: | Komor Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!