Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań okładka

Średnia Ocena:


Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, a także świeżych trendów w jego zachowaniach. Info te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów a także pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, lecz i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce pdf treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych. Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej – autorzy dokonali przeglądu najwieższej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów. Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, a także do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna również zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania. "Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo nierzadko badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się autorzy monografii nie jest nierzadko prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Kłopot ten jest wyjątkowo aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój świeżych technologii, szeroki dostęp do informacji)." Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEP, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły
Tytuł Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Autor: Burgiel Aleksandra, Kieżel Ewa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.