E-marketing. Zarządzanie kryzysowe okładka

Średnia Ocena:


E-marketing. Zarządzanie kryzysowe

Ebook to kompleksowy przewodnik po zarządzaniu kryzysowym w e-marketingu. Koncentrujesię na identyfikacji, analizie a także skutecznym reagowaniu na kryzysy w środowisku cyfrowym. Opisuje najczęstsze rodzaje kryzysów, takie jak kłopoty reputacyjne, awarie techniczne czy błędy komunikacyjne, wspierając wiedzę analizami głośnych przypadków z rynku. Zagłębimy się w psychologię kryzysu ucząc się, jak klienci postrzegają trudności i jakie czynniki mogą eskalować kłopoty w cyfrowym środowisku. Poznamy kroki niezbędne do przygotowania firmy na kryzysy. Dowiemy się, jak skutecznie reagować w okresie kryzysu - od zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną po rolę mediów społecznościowych. Skupimy się na odbudowie reputacji marki po kryzysie (strategie naprawcze). Poznamy rolę AI i big data, w przewidywaniu i zarządzaniu kryzysami. Znajdziemy epizody dotyczące etyki, odpowiedzialności społecznej a także zgodności z przepisami prawnymi, co czyni książkę wszechstronnym kompendium wiedzy.

Szczegóły
Tytuł E-marketing. Zarządzanie kryzysowe
Autor: Laura Sard
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Laura Sard
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki E-marketing. Zarządzanie kryzysowe w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

E-marketing. Zarządzanie kryzysowe PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.