Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
Średnia Ocena:
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Szczegóły
Tytuł
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
Autor:
Kapusta Piotr
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Dr Lex
Rok wydania:
2016
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Podgląd niedostępny.
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK