Demon lasu. Yakari. Tom 20 okładka

Średnia Ocena:


Demon lasu. Yakari. Tom 20

Dwudziesty tom przygodowej opowieści dla dzieci o znającym mowa zwierząt małym Indianinie Yakarim i jego mężnym koniku Małym Piorunie. W środku zimy Siuksom kończą się zapasy jedzenia, a w dodatku ktoś kradnie im mięso upolowanego jelenia. Myśliwi wyruszają na poszukiwanie złodzieja, lecz ten okazuje się od nich sprytniejszy. Czy to niedźwiedź? Yakari i Mały Piorun postanawiają samodzielnie poznać prawdę o zagadkowym przeciwniku. Czeka ich niebezpieczna przygoda, na szczęście mają w lesie wiernych przyjaciół, którym również nie podoba się obecność groźnego obcego stwora! Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy – scenarzysta Job (André Jobin) a także rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6. i 31. „Yakariego” (odpowiednio w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angoulême w różnorakich kategoriach komiksu dziecięcego. Do dzisiaj ukazało się nad czterdzieści albumów serii, która stale bawi najmłodszych i starszych czytelników. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Demon lasu. Yakari. Tom 20
Autor: Job, Derib
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Story House Egmont
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Demon lasu. Yakari. Tom 20 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Demon lasu. Yakari. Tom 20 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.