Średnia Ocena:
Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?
Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To zapytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość porad i złotych porad jednak nie działa, ponieważ rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu dużych organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają fragment przypadku. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? |
Autor: | Raynor Michael E., Ahmed Mumtaz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Kurhaus Publishing |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
ekonomiczna książka ebook ilustrująca działania w długofalowych strategiach firm na rynkach krajowych (USA) i międzynarodowych. Statystyka i analiza firm.