Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? okładka

Średnia Ocena:


Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?

Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu?  To zapytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość porad i złotych porad jednak nie działa, ponieważ rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu dużych organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają fragment przypadku.  Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.

Szczegóły
Tytuł Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?
Autor: Raynor Michael E., Ahmed Mumtaz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • marcin1985

    ekonomiczna książka ebook ilustrująca działania w długofalowych strategiach firm na rynkach krajowych (USA) i międzynarodowych. Statystyka i analiza firm.