Średnia Ocena:
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce
Pojawienie się świeżych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psychicznej, kulturowej, jak również gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo internetowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr albo usług. Niniejsza książka ebook jest napisana wyjątkowo wnikliwie, bardzo konkretnie i ciekawie pod wobec merytorycznym, pojęciowym a także wizualnym. Spektrum poruszanych zagadnień jest szerokie, a przy tym zaznacza się syntetyzujące podejście."Opracowanie łączy socjologię, ekonomię a także inne nauki społeczne i odwołuje się do licznych teorii. Reprezentuje podejście instytucjonalne, które współcześnie cechuje ekonomiczną analizę prawa (Law&Economics). Ciekawe i cenne jest przedstawienie rozwoju technologii na tle historycznym, jak również uwagi dotyczące wykluczenia cyfrowego i możliwości globalnego upowszechnienia Internetu. Twórca oferuje także analizę kwestii związanych z wirtualnym pieniądzem i systemami płatniczymi". Z recenzji prof. dr. hab. Włodzimierza Szpringera
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce |
Autor: | Borcuch Artur |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!