Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży okładka

Średnia Ocena:


Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży

Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży zawiera doskonałe rady dla rodziców, uczniów i nauczycieli na temat tego, jak sobie radzić z mniej albo bardziej poważnymi incydentami cyberprzemocy a także jak zapobiegać pojawieniu się takich problemów. To bardzo cenne wsparcie w potyczce z tym stosunkowo świeżym problemem. Dan Olweus, Uniwersytet w Bergen, Norwegia Autorki przeanalizowały ostatnie odkrycia naukowe w tej dziedzinie, wykorzystując także badania przeprowadzone wśród nad 3500 uczniów szkół gimnazjalnych, internetowe projekty badawcze, doświadczenia z wykorzystaniem portali społecznościowych a także dane pochodzące z wywiadów grupowych z ofiarami cyberprzemocy, osobami ją stosującymi i ich rodzicami. Książka stanowi opis najlepszych technik prewencyjnych i strategii pozwalających skutecznie walczyć z przemocą szkolną prowadzoną kanałami elektronicznymi.

Szczegóły
Tytuł Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży
Autor: Kowalski Robin M., Limber Susan P., Agatston Particia W.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.