Coaching okładka

Średnia Ocena:


Coaching

Jak stać się skutecznym coachem?Zupełnie nowe – poszerzone – wydanie bestsellera Jenny Rogers! Nowe wydanie uwzględnia najwieższe odkrycia neurobiologii i ich praktyczne zastosowania w pracy coacha. Autorka prócz teorii, podstawowych zasad i technik coachingowych, opisuje także zagadnienia praktyczne: budowanie zaufania pomiędzy coachem a klientem, ustalanie celów, stawianie wyzwań czy pracę z osobą, która doświadczyła traumy. Porusza takie kwestie jak etyka pracy, coaching przez telefon czy udzielanie informacji i porad na sposób coachingowy.To książka ebook dla praktyków, obfitująca w cenne porady poparte wieloma studiami przypadku i przykładami rozwiązywania różnych, często skomplikowanych, problemów. Zawiera liczne scenariusze i wytyczne pomocne w codziennej pracy coacha. Napisana w przystępny sposób, stanowi idealny przewodnik po praktyce coachingowej – niecenione źródło wiedzy i inspiracji zarówno dla coacha początkującego, jak i doświadczonego, chcącego udoskonalić własny warsztat. To najbardziej obszerne i wyczerpujące wprowadzenie do tematyki coachingu.

Szczegóły
Tytuł Coaching
Autor: Rogers Jenny
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Coaching w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Coaching PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.