Średnia Ocena:
Innowacyjność uwarunkowania, strategie, wyzwania
Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, względem ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z ważnych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest też przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, efektów badań, płynących z nich wniosków a także autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjnosci, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesów innowacji a także wykorzystania Internetu do komunikacji z klientem. Przedstawione kłopoty stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, lecz także dla krajowej i regionalnej polityki innowacyjnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, lecz także przedsiębiorcy, menedżerowie a także praktycy gospodarczy kreujący szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Innowacyjność uwarunkowania, strategie, wyzwania |
Autor: | Kamińska Alfreda |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Agencja wydawnicza Placet |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Innowacyjność uwarunkowania, strategie, wyzwania PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!