Średnia Ocena:
Biznes / Apteka. Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji
Czego dowiesz się z książki: W jaki sposób prowadzić własny biznes, żeby stał się bardziej rentowny? Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, żeby stał się dźwignią sukcesu w aptece? Jak komunikować się z pracownikami, żeby zmotywować ich do pracy? Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją? Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom? Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe? Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele? Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje? Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek? Jak korzystać z kategoryzacji lekarstw i polityki liderów, żeby usprawnić własne zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać? Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą? Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym? Dla kogo jest ta książka: dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych; reprezentantów handlowych; kierowników; dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych; pracowników hurtowni farmaceutycznych; agencji reklamowych pragnących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjonowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia własnej oferty szkoleniowej dla aptek; specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia element książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości; wszystkich ludzi biznesu, którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć własną wiedzę i świadomość; tych, którzy podobnie jak ja spełniają własne marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Biznes / Apteka. Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji |
Autor: | Idczak Marta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Business Pharm |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Biznes / Apteka. Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!