Średnia Ocena:
Art Branding
"Art Branding" to podróż po świecie marketingu i sztuki. Opowiadanie o ich wzajemnych relacjach. Książka ebook pokazuje, jak globalne marki z biegłością potrafią otaczać się woalem wartości, które daje sztuka i jak sztuka z mimetyczną celnością uczy się posługiwać marketingowym instrumentarium."Art Branding" to zarówno przegląd portfolio koncepcji, gdzie artysta staje się marką, a limitowana edycja jest figurą retoryczną w komunikacji. Jest też eskapadą po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zestawem spostrzeżeń i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieście i najistotniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerują własny wizerunek w artystycznym otoczeniu. To też ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztuką w roli głównej albo przynajmniej charakterystycznej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Art Branding |
Autor: | Gałązkiewicz Igor |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Art Branding PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
O książce pdf dowiedziałam się czytając recenzję na numarte. Bardzo interesująca oferta dla fanów sztuki, lecz również uważam, że obowiązkowa lektura dla osób związanych z marketingiem.