Średnia Ocena:
Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Publikacja poświęcona świeżym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Twórca udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji świeżych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach wielkich i wielkich. Przedstawia sposoby i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego a także wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są efekty badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka ebook zawiera też dużo przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw |
Autor: | Ślusarczyk Stanisław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!