Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw okładka

Średnia Ocena:


Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Publikacja poświęcona świeżym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Twórca udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji świeżych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach wielkich i wielkich. Przedstawia sposoby i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego a także wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są efekty badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka ebook zawiera też dużo przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.

Szczegóły
Tytuł Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Autor: Ślusarczyk Stanisław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.