9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business okładka

Średnia Ocena:


9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business

Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi albo rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ... B2B. Ten rynek diametralnie różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się własnymi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B. To książka ebook przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i pragniesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka nieustanna się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć własne działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu ważnych prawach marketingu B2B ... ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym ciężkim rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, epizod po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów ... wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują pomiędzy sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe ... i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz. Czy uważasz, że niezły produkt nie potrzebuje marketingu, ponieważ obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, żeby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką pokazuje Michał Szermelek. Jak podkreśla twórca ... marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy nierzadko wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to normalnie nie ma prawa działać. Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał omawia w niej praktyczne rady poparte swoimi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy. „9 praw marketingu B2B to must read dla marketerów, właścicieli firm i managerów, którzy chcą realizować skuteczne strategie marketingowe." Marcin Cichocki, CEO i founder Agencji Kuźnia

Szczegóły
Tytuł 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Autor: Michał Szermelek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.